Perkant už 50 EUR ir daugiau - pristatymas NEMOKAMAS.

Prekių keitimas ir Grąžinimas

Norite keisti arba grąžinti prekę, ši turi atitikti žemiau nurodytas sąlygas:

– Nepasibaigęs keitimo arba grąžinimo terminas (plačiau skaitykite žemiau).

– Keičiamos arba grąžinamos prekės turi būti visiškai tvarkingos (plačiau skaitykite žemiau).

– Pateikti įsigijimo dokumentus (PVM sąskaitą faktūrą).

– Prekes atsiųsti įmonės adresu: Less now, MB; Vinciūniškių sodų 11-oji g. 9, LT-10241, Vilnius.

Prekių keitimo ir grąžinomo taisyklės: 

Pirkėjui apsigalvojus, prekė gali būti grąžinta Pardavėjui nenurodant grąžinimo priežasties. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte išvardintų kategorijų tinkamos kokybės prekes.

Norint grąžinti prekę, apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties turite informuoti mus raštu, pateikiant aiškų ir nedviprasmišką pareiškimą, kuriame išdėstytas Jūsų sprendimas atsisakyti sutarties. Pasirašytas pareiškimas, kuriame išdėstytas Jūsų sprendimas atsisakyti sutarties, turi būti pateiktas mums paštu adresu Less Now MB, Vinciūniškių sodų 11-oji g. 9, LT-10241, Vilnius, arba elektroniniu laišku adresu info@livesimply.lt.

Prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo tos dienos, kurią prekes gavote. Jeigu grąžinimo laikotarpio pabaiga sutampa su nedarbo diena, jis pratęsiamas iki artimiausios darbo dienos. Prekės(-ių) grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

Pinigai už prekes bus grąžinti Pirkėjui per 14 dienų nuo pareiškimo apie pirkinio atsisakymą, tačiau pinigų grąžinimas gali būti uždelsiamas negavus grąžinamų prekių arba įrodymo, kad jos išsiųstos. Grąžinami ir pristatymo mokesčiai, sumokėti Pirkėjo įsigyjant prekę. Papildomi pristatymo mokesčiai (už nestandartinį, skubų pristatymą) yra negrąžinami bei išskaičiuojami iš grąžinamos sumos.

Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje kartu su prekės dokumentais. Prekės grąžinamos Pardavėjo nurodytu adresu. Prieš grąžinant prekes pirkėjas būtinai turi  susisiekti su Pardavėju: info@livesimply.lt.

Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas.  Dūžtančios prekės turi būti supakuotos taip, jog būtų galima saugiai transportuoti.

Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).

Visais grąžinimo atvejais pirkėjas pirmiausia privalo kreiptis Less now,  MB kontaktais ir tik gavęs informaciją iš įmonės darbuotojo vykdyti grąžinimą per kurjerį arba nunešti prekes į įmonės buveinę, nurodytu adresu. 

Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.“

Prekių pristatymas 

Prekes stengiamės visuomet pristatyti kuo greičiau, tačiau jeigu prekės reikia skubiai – siūlome prieš jos pirkimą susiekti mūsų svetainėje nurodytais kontaktais ir suderinti jos gavimo laiką iš anksto. 

Jeigu prekė yra Live Simply sandėlyje, ji bus išsiųsta per 1-2 darbo dienas. Užsakomos prekės pristatomos per 2-6 savaites. 

Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje. Pildydami užsakymo informaciją, galite pasirinkti vieną iš pirkinių krepšelyje nurodytų pristatymo variantų.

Nemokamas pristatymas į pasirinktą paštomatą užsakymams, kurių vertė yra 50€  ir daugiau.

Bendra informacija:

1. Prekes Pardavėjas pristato Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją).

2. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą, pašto kodą, nurodyti tikslų kontaktinį telefono numerį ir kitą papildomą informaciją (laiptinės kodas ar pan.).

3. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatomos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

4. Pirkėjas įsipareigoja priimti prekes sekančią dieną nuo pranešimo gavimo, kad jam bus pristatyta siunta. Pirkėjui nepriėmus ir/ar neatsiėmus siuntos ji vežama pakartotinai. Dėl pakartotinų pristatymų Pardavėjas turi teisę apmokestinti Pirkėją, jei dėl šių pristatymų bus patirtos papildomos išlaidos.

5. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).

6. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis Prekių aprašymuose nurodytais terminais. Išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

7. Pristatymo kaina yra fiksuota ir nekinta perkant daugiau nei vieną prekę. Perkant daugiau nei 10 vnt. pristatymo kainą būtina iš anksto suderinti su Live Simply. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna produkto komplektacija.

8. Pirkėjas pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekių pristatymo dokumente.

9. Pirkėjas savo nuožiūra negali keisti prekių pristatymo adreso kai siunta yra išvežta. Jeigu pristatymo vieta yra pakeičiama asmeniškai tariantis su kurjeriu ar kita pristatymą teikiančia tarnyba, Pardavėjas neatsako už siuntų pristatymo termino vykdymą bei turi teisę papildomai apmokestinti Pirkėją už patirtas papildomas išlaidas dėl savavališko kliento pristatymo adreso pakeitimo esant išsiųstai siuntai. Patirtos išlaidos gali būti padengiamos išrašant papildomą sąskaitą Pirkėjui, arba  išskaičiuojamos iš grąžinamų prekių sumos.

Updating…
  • Krepšelyje nėra produktų.